Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: Prezent biznesowy dla klienta w firmie

  1. #1
    Inwestor
    Dołączył
    Feb 2017
    Posty
    10

    Prezent biznesowy dla klienta w firmie

    Od wielu lat współpracujemy z jednym ważnym klientem i zastanawiamy sie nad sprezentowaniem dla niego czegoś konkretnego. Może macie jakieś pomysły na takie prezenty biznesowe?

  2. #2
    Inwestor
    Dołączył
    Jan 2018
    Posty
    4
    Elegancki długopis
    kosz prezentowy z lepszymi smakołykami ( nie wiem czy widziałeś, ale są firmy, które organizują właśnie tego typu podarunki)
    ewentualnie zaproponowanie zniżki na usługi firmy w przyszłości

    Myśle,ze wybór odpowiednigo prezentu zależy od tego ile masz na to pieniędzy oraz od stosunków jakie panują pomiędzy Tobą a klientem.
    http://www.rp.pl/Ekonomia/170929838-...-klientow.html
    Pozdrawiam.
    Ostatnio edytowane przez krops ; 02-02-2018 o 13:06

  3. #3
    Inwestor
    Dołączył
    Jan 2018
    Posty
    1
    Jak zawsze - dobry alkohol, może z etykietą bezpośrednio skierowaną pod daną firmę. Do tego kosz dobrych słodyczy i wszyscy będą się rewelacyjnie cieszyć.

  4. #4
    Inwestor
    Dołączył
    Dec 2017
    Posty
    28
    Alkohol to dobry prezent, podobnie jak jakieś słodycze. Ja dostałam jednego razu zegarek, wiadomo, nie jakiś super drogi, taki w przyzwoitej cenie. Myślę, że był do świetny prezent. Prawda jest jednak taka że byłam stałą klientką więc nie dla każdego klienta taki podarunek będzie na miejscu. Ostatnio pojawił się ciekawy artykuł dot. zegarków, warto zerknąć Strzelin - Smartwatch DIESEL ON.

  5. #5
    Inwestor
    Dołączył
    Oct 2018
    Posty
    1
    Jeśli chodzi o prezenty to kwestia gustu. Każdą osobę zainteresuje coś innego.
    ___
    na tej stronie

  6. #6
    Inwestor
    Dołączył
    Dec 2018
    Posty
    7
    Moim zdaniem należy dopasować prezent do potrzeb klienta. Jeden z moich kolegów jest takim obdarowywanym klientem. Zawsze jak u niego jestem to oferuje mi drinka Otwiera barek, a tam sterta butelek. Problem jest taki, że facet nie pije alkoholu... Więc ja pije drinka a on sok Cały problem w relacjach z klientem polega na tym, że często zakładamy, że nasz klient ma takie potrzeby jak my. Więc, poniekąd kupujemy mu prezenty, które wydają się ok dla nas. Ale on to nie my. Trzeba znać człowieka i dopasować prezent do jego potrzeb.

    Mam jednego klienta, który jest fanatykiem maluchów. Chodzi o samochód Ma jednego odrestaurowanego, naprawdę piękny okaz. Wygląda jak nowy, wsiadasz i odbywasz podróż w czasie. Pewnego razu na starym mieście dostrzegłem sklepik z upominkami. Mieli tam mały model malucha na podeście. Już nie miałem wątpliwości dla kogo będzie to prezent. Do dziś zajmuje on honorowe miejsce na jego biurku. A my mamy od niego zlecenia, mimo wielu ofert konkurentów po niższych cenach.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •